21

Hej där. 

Well, idag är det den 19 oktober 2014, vilket menas att jag fyller hela 21 år. Igår var världens finaste vänner här (Ida, Erica och Felicia) och firade mig. Vi åt lite god mat och massa godis, drack vin och drack cola och hade det allmänt trevligt. Me lav ya. 

Idag har jag än så länge inte hunnit med något speciellt. Jag har typ.. ätit frukost och kladdkaka. Ikväll blire god mat igen och sen typ inget mer. Jag är inte så kräsen när jag fyller år, presenten får jag typ förmodligen i morgon och allt. Jag har i min hjärna varit 21 ett bra tag, haha! 

Ni får iaf ha det awesome, så hörs vi. 

Kramkalas från Anna Banana, da 21 åriga Kinnaflicka. (hint till my friends som förstår min humor right now.) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0