Halloweenförkylning och massa JTR-gos.

Mitt sådär på Halloweenkvisten har min kropp valt att slänga på mig en dum förkylning... precis när man inte vill ha den. Jag kan iaf börja med att säga att daaaaamn vad jag inte har bloggat på länge och vet knappt själv vad jag gjort?? Ja?? Kära läsare.. vad har jag gjort?? Kan börja med att säga att i helgen var jag iaf och träffade världens finaste killar. Jag vet att min blogg i stort sett handlar om den men what to do när det är det enda man gör i stort sett? Jo men precis. Jag umgås med finaste JTR och finaste vännerna från olika håll och kanter, och det är inte så fel det heller.. rättare sagt helt underbart. Skolan börjar iaf da igång på riktigt nu och helt ärligt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över det. Det är å ena sidan väldigt skönt att slippa gå igenom samma grejer hela tiden, men å andra sidan har det varit skönt att vara såpass spridd som jag varit! Jaja... har inget vettigt att säga så jag säger: BILDER, och ENJOY. Jag har ett liv bakom denna bloggen också. 

Massa sköna höstkramar till er. 


 
     
 
  
   
 
 
  

 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0