JTR, John Tom och Robin.

fredags var jag i Alingsås tillsammans med Sara, Felicia och Jaqueline för att kolla på världens bästa band! Självklart snackar jag om JTR. Killarna slog mig med en storm när jag såg deras x-factor audition (Australien) och sedan var jag fast. Det är väldigt kul att se hur de utvecklats sedan de stod där på scenen för första gången.. hur mycket de har hunnit med på denna tiden, underbart. 

Killarna var mer underbara irl än vad jag någonsin kunde tänka mig. De var så otroligt kramgoa, pratglada och helt otroligt underbara, bättre får man leta efter! Minne har dem också. Har egentligen inga ord för hur underbar dagen och kvällen var, jag är helt mållös. 

Här kommer massa bilder iaf, från konserten där ingen kunde låtarna då de inte var släppta i Sverige.... även fast jag och Sara sjöng varje ord i varje låt. #Hardcorefans som var med från början och köpte skivan innan den togs bort från itunes och spotify här i Sverige ;)


Massa kakor till er, speciellt dig Tom. 

KRAMAR. 






































Robin 


Tom


John



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0