Denna helgen är värd att minnas

Det finns inga ord hur mycket vissa människor kan betyda för en. I remember under gymnasiet när jag hade en jätte stor umgåskrets. Trodde att alla skulle vara kvar men det är 2 stycken jag fortfarande har bra kontakt med. Isn't it crazy? Önskar ibland att jag kunde fråga alla andra varför vi inte är lika nära vänner längre men vissa grejer bör man kanske inte ta så seriöst, vilket är typiskt mig att jag gör. 



Det jag vill komma fram till är att inga ord kan beskriva hur tacksam jag är för att jag har fått nya vänner när de andra har lämnat mig. Vänner som sannerligen, på riktigt, älskar mig för den jag är. 


Becka och Sara var här från fredag till lördag och inga ord kan beskriva hur mycket dessa två underbara tjejerna betyder för mig. Ena dagen är aldrig den andra lik. De sket i att jag kankse kunde smitta dem lagom till konserten utan kom ändå, vilket jag uppskattar. Skånetrafiken har till och med strejk så Becka hade stora problem att ta sig hit. 

Jag vet inte ens vad jag ska säga om helgen, cause den var too good to be true typ. Saknat båda så mycket, finns inga ord. 


Kommer träffa Sara igen på torsdag då vi ska upp till Sthlm cause vi ska se världens bästa 1D på fredag, och Becka kommer jag träffa på fredag!! kan inte vara mer än taggad. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka

GRÅTER, saknar er båda så mycket också. Längtar tills vi ses igen på fredag. <3

2014-06-09 @ 20:09:22
URL: http://www.aupairinuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0