Sommar

Hallå där i stugan! Hur står det till?

Sommaren rullar på och det är REDAN juli. Känns som om det var nyss vi gick in i juni. 

Vad är det som JAG gjort under månaden då? Jo, kära vänner. Som jag tvärt berättat för er så firade jag midsommar nere i skåneland med 2 av Mina allra bästa vänner. Jag har jobbat i hemtjänsten och jag har också sett 2 av mina favoritband, one direction och JTR (de Träffade jag också) och självklart, ingen sommar utan LOTTA. 

Lotta på Liseberg har varit tradition för mig sedan jag var 16 år gammal och liten fjortis. Tiden går, men minerna består. Det är som ett måste att dra mitt arsle dit. Träffa fina människor och träffa bästa Lotta. Underbart.

Nu ska jag ta mitt arsle hem till Kinna och därmed träffa min andra halva.

Ha det gött. 
Sommarkramar. 

Bilder från senaste veckan av Lotta, 
And work, work. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0