Justin <3

Nu måste jag skriva vad jag känner. 

Det står så sjukt mycket om Justin nu för tiden. Att han tar droger, att han spottar på sina fans (vilket inte är sant) och nu detta om att han blev tagen av polisen för att han körde både drog och alkohol-påverkad. Justin är inne i en djup deprission just nu, han har varit diagnoserad sedan 5 månader tillbaka utan att berätta det för oss. Grejen med Justin är att han, vad som än händer och hur han än mår har han ett leende på sina läppar. Idag, på polisstationen log han när de tog kort på honom. Justin är en människa precis som alla andra, han ler för att dölja sin smärta. Jag säger inte att jag håller med om allt han gör just nu, jag hatar att han tar droger och allt för att orka med... men att han satte sig i en bil påverkad gör mig faktiskt besviken. Han satte inte bara sitt egna liv på spel utan också alla andras. Jag älskar honom, jag gör verkligen det. Skulle aldrig kunna lämna honom då han faktiskt räddade mitt liv. Jag skulle inte vara den jag är idag om det inte vore för honom.. men just nu har jag lust att ge honom en stor bitchslap och sedan krama om honom och säga att allt kommer bli bra. Inne på polisstationen frågade han Ryan om vi fortfarande finns där, efter allt som har hänt... och med tanke på att han räddat livet på majoriteten av alla beliebers är det vår tur att rädda livet på honom. Justin om någon behöver en paus, en galet stor och lång paus så att han kan slappna av och bara lämna. Jag önskar att de redan nu satt honom på flyget tillbaka till Kanada och ger honom utegångsförbud och bara låter honom umgås med sina barndomsvänner. Han behöver dem, och jag vet att de fortfarande finns där för honom.. men det är så mycket annat i hans liv nu och han behöver en break, ifrån allting. Jag kommer som sagt aldrig någinsin lämna honom, utan jag kommer istället vara där för honom genom allting. Jag var med honom 2010 när det enda folk gjorde var att hata på honom... jag var med honom 2011 när fans lämnade honom på grund av Selena, jag var med 2012 när han började förändras... Jag var med 2013, hans kaosår med svimningar, droger och allting... och jag kommer fortfarande vara här 2014, när allt rasar för honom. Once a belieber, always a belieber. Kom inte och säg att beliebers försvarar Justin, för det gör vi inte... Det han gjorde var otroligt fel... Vi visar att vi fortfarande finns där, genom allting som händer honom och att vi aldrig kommer lämna honom. Han behöver oss mer än någonsin nu. Han vinkade till alla 1000-tals beliebers med rinnande tårar eftersom de stod utanför och sjöng "be alright". Han vill inte ta en riktig paus ifrån median (Twitter, instagram osv) för han är rädd att vi kommer försvinna från honom, men beliebers stannar för evigt... De som lämnar honom har aldrig riktigt varit en belieber, enligt mig. Snälla alla läsare, sluta kommentera allting illa han gör utan tänk på allting gott han gjort och allting gott han fortfarande gör. Justin är en galet skön kille och jag önskar över hela mitt hjärta att ni ser det bra i honom och inte ser all den här kaosen som varit på sista tiden. 

We Will Always Support You Justin. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0