det är sånt här som gör att jag hatar hur världen ser ut idag


Jag valde att inte publicera ditt namn eller ditt IP-nummer för att jag inte vill att folk ska söka upp dig. Jag har vänner som läser den här bloggen som gärna skulle göra det för att försöka få vett i din skalle. 



Får man fråga en sak? Hur tror du att inte sån här kommentar tar på en? Vi lever i ett sånt otroligt idiotiskt samhälle med massor med idiotiska människor som säger att man inte är fin som man är. JAG HATAR SÅNA HÄR KOMMENTARER. Det är inte att den är till mig som gör mig mest ledsen utan det är att hur många människor som helst får såna här kommentarer dygnet runt. 

Om du vill veta? Nej jag tänker inte operera min näsa. Vill du veta en annan sak? Jag har blivit mobbad för hur min näsa ser ut. Du har galet tur att jag är stark individ nu som inte tar åt mig efter all mobbning men seriöst hur tänker du när du frågar en sån här sak? Vet du hur det kan påverka en människa? Du vet ingenting om mig och min bakgrund. Du vet inte vad jag och min näsa har gått igenom. Jag har en speciell näsa, en så kallad "Widegren-näsa", det är en släktnäsa, en näsa som gått från generation till generation och for your information så har jag fått den från min DÖDA morfar. Han finns inte vid liv längre och jag är stolt över att säga att jag har fått min näsa från min morfar. 

Än en gång... jag undrar hur du tänker. "Inte för att vara elak" , vadå ... så detta är en kommentar du tar som en så kallad "snäll" kommentar? ifall så är fallet borde du fundera på vad som är snällt och inte för såna här kommentarer kan dra ner världens starkaste människa. Jag har gott självförtroende när det gäller min näsa, men tänk ändå att jag har haft dagar då jag velat hugga av den för att folk har mobbat mig för den. Tänk lite innan du skriver saker... Även om du inte menar att såra så sårar du. 


Som svar på din fråga: Inte för att vara elak, men nej jag har inte tänkt att opera min näsa och jag älskar den för hur den ser ut och jag tänker inte ändra på mig för att någon idiot anser att den är för stor. :) 
 

Kommentarer
Postat av: Tone

VART ÄR GILLA KNAPPEN?
Du är så jävla vacker Anna!<3

2014-02-01 @ 16:45:11
Postat av: Rebecka

AMEN TO THAT!
Du är så fruktansvärt bäst, ilysm. <3

2014-02-01 @ 21:17:18
Postat av: Anonym

Anna, ge mig personens Ipadress och namn så kan jag operera personens näsa istället...

2014-02-13 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0