hej där bloggen!

hellu my dear friends. Eftersom jag inte har någon kabel till att föra över bilder från mobil till dator så gör jag inte så många inlägg när jag visar mitt liv, så ni vet okej. Ska till Ullared på lördag, ska se om de har någon sån kabel där. :) 

Mitt liv rullar på iaf. Jag älskar mina vänner och ja, det rullar. Fyller snart 20, helt galet vad tiden går fort när man är gammal ;) I helgen var jag iaf i Stockholm och ute på landet, helt underbart. Behöver sån semester ibland, även om jag satt med en skoluppgift hela lördagen ;) haha. 

Hoppas iaf att ni har det lika awesome som jag har det. 

pössis. 

(instagrambilder) 

fick skriva uppgiften framför denna brasan, tackar ju inte nej precis. 

 Denna underbaringen var ju självklart med upp. 

 Ragnarök! <3

 Selfie från idag. Lol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0