1D-WORLD

Hellu!!

Idag i all denna storm var jag och många kära vänner från SWD på 1D-World. Vi flummade runt... började rulla på golvet och var allmänt crazy, men klart man bjuder på sig själv! ;) Efter att vi hade köpt det vi skulle och fangirlat lite framför allt som gick så gick vi ut ifrån denna otroligt vackra butik för att ta oss till Nordstan och äta.. Vi var 30 pers när vi va i affären och typ 15 när vi skulle äta? liksom alla bara försvann?! hahahaha!! Iaf så åt vi på donken och hade det allmänt trevligt där och sedan gick vi vidare till Nordstan där några fick för sig att rulla på golvet där också? gråter.. jag var ju tvungen att hänka på.. (A) men det var en crazy kristen människa som typ sa att jag inte var frälst och inte tillhörde Jesus för att jag gillade 1D.. ? liksom... ja. Han var lite psycho.. men vi hade kul åt honom ;) ... Sen när vi var vid stationen så började allas tåg ställas in (tidigare än vad de hade sagt) och alla fick panik.. Skövdeborna kom hem för ett tåg gick fortfarande.... Och stackars lilla Zaric's tåg blev inställt och hennes mamma fick ge sig ut i stormen och hämta henne och samma sak hände med finaste Freddie.. Jag kände mig väldigt snäll som gav dem sällskap. Min spårvagn slutade gå för att ledningarna hade slagits ner vid Gamlestan så fick ta ersättningsbuss och grejer men kom hem i bra tid innan stormen bröt ut här.. det är rätt skönt faktiskt!! Nu sitter jag här, kollar på glee och tänker på vilket otroligt härligt umgänge jag hade idag! Underbara människor! Här kommer lite bilder!! eftersom jag inte har någon bra kamera och mobil och grejer så äger jag ingen av bilderna, bara så ni vet.. Det är bilder ifrån mina kära vänner! 

Ha det gött i stormen. 


 
 
 
 
 
 
 
kanske kommer fler bilder om det kommer upp några. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0