galet.

hej där!! 

Eftersom min besökstatistik ökade väldigt mycket igår så ville jag bara säga tack för att ni kollade min blogg och hoppas att ni stannar ;) haha. 

Jag sitter här och kollar igenom min gamla blogg och inser hur otroligt mycket jag förändrats till både utseendet och sättet på bara 1 år.. Jag känner inte av det själv men när jag kollar på mina gamla blogginlägg så ser jag verkligen det. Vissa kanske ser det som en dålig grej, i don't know men jag ser det som att jag börjat växa upp och har börjat ta mer ansvar när det gäller mitt liv. Allting började bli såhär när jag flyttade hemifrån och det är väl en självklarhet att man växer upp och blir mer vuxen när man behöver ta allt detta ansvar som behövs när man har en hel lägenhet att sköta. 

På samma sätt som jag känner att jag växt upp känner jag också att jag växt ifrån olika vanor här i livet, olika människor och även olika tankesätt.. Ser det både positivt och negativt men det är väl en del av uppväxten antar jag. 


Jag kan själv inte tro att för 3 år sedan var jag totalt galen i Erik Grönwall. Jag såg honom som en Gud och det fanns inget annat i världen som kunde få mig att må så bra som honom, trodde jag då självklart. Jag var helt galen i Rabih Jaber, jag sa jag skulle gifta mig med honom... till honom? alltså hur tänkte jag egentligen? iaf.. sedan var jag totalt galen i Eddie Razaz, som är den enda av dessa 3 som fortfarande har fötterna på jorden och som jag faktiskt fortfarande lägger ner tid på att träffa. 

Jag kan inte tro att för 3 år sedan gick världen i kras då Erik valde att gå med i H.E.A.T och REbound bestämde sig för att splittras... det positiva med detta är att jag då sökte mig till ingen mindre än Justin Bieber som fortfarande är min största idol. 

Jag kan inte tro att jag i december 2010 började förälska mig i ingen mindre än Daniel Norberg, och att jag faktiskt såg honom som "the one and only" och att jag nu ser honom som en vän istället. Så mycket kan hända på så kort tid. Jag kan inte tro att jag faktiskt hade Weise, Olle och Geir som favoritpersoner tillsammans med Daniel. Weise är fortfarande galet charmig och kommer han hit så vill jag förmodligen träffa honom, Olle har jag inte koll på längre och Geir är underbar fortfarande.. men att jag var galen i dem? det finns inte i min värld längre. 

Den enda som jag faktiskt fortfarande har kvar, och träffar så ofta jag kan är Lotta.. finaste Lotta Engberg. Hon är fortfarnade samma otroligt underbara människa, den där kvinnan. 

Joachim räddade mig ur denna galnaste perioden och jag är evigt tacksam för det ;) men som sagt, det är en del av att växa upp. Jag älskar fortfarande Justin Bieber, jag älskar fortfarande One Direction och köade 21 (!!!) timmar för att få de bästa biljetterna, jag är fortfarande helt galen i Glee OCH i Harry Potter... men det är annorlunda nu, mycket annorlunda. 


Som sagt, jag har förändrats otroligt mycket, och jag vet om det. Men det är en del av livet trots allt. 

photoshopad bild på mig och Darren, jag har inget liv. 
Dock vill jag sannerligen träffa honom, så ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0