1D-World delux

hej där!! 

Ännu en gång träffade jag underbart gäng från SWD för att umgås och sedan besöka 1D-world. Vi träffades utanför starbucks, gick till 1D-world, åt på donken, sprang på några vilsa lejon, tog en liten fika på starbucks och träffade ingen mindre än Ulrik Munther, en väldigt lyckad dag helt enkelt! Under natten satt jag och Sara uppe och kollade på glee och vi sov i snitt kanske 4 timmar men det var värt det för nu är Sara galen i Glee och en klaineshipper. (vi kollade på 16 avsnitt). Efter det stack vi till connect church här i Göteborg och var med på mötet där samt lyssnade på när min gamla kändiscrush från 2011, dvs Andreas Wijk snackade om sitt hjärt-problem.. väldigt rörande faktiskt!! Hoppas iaf att ni har haft en lika underbar helg som jag. 

Här får ni lite photoooos! 

Lördag

 

 



 

 

 

 

 

 

 
 
 





Söndag

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0