TAKE ME HOMETOUR 8 MAJ 2013

tjo! nu kommer ett inlägg ni alla har väntat på antar jag! ;) Aldrig varit med om en sån kaos men ändå helt underbar dag som den 8 maj. 

De hade problem med tågen så vi missade allt förpepp och förbandet och kom in i arenan en kvart innan killarna började, men vi hann, och det är jag sååå glad över. (Tack Saras morfar!!)

Dagen efter träffade jag även en glad mr. Norberg som skulle åka och jobba och spela in barnprogram, haha. Den korta tiden på typ 5 minuter gjorde mig superglad. 

Jag har iaf haft en underbar långhelg (kan man väl säga) med underbara vänner. Tack Hanna för att jag fick sova hos dig, och att du är så underbar! Tack Mia för att du slet dig från shoppingen och träffade mig. Tack Rebecka för kramen! Tack Felicia, Sara och Jaqueline för en UNDERBAR konsertdag. Tack ALLA som hjälpte oss att prata med vakterna om att vi skulle bli sena, TACK.

Här kommer bilder från konserten! :D Jätte dåliga osv, men filmade eftersom sara tog massor med bilder HAHAAHA åh. 




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0