fullsmockad helg, men jag är glad!

hallåe där i stugan! 

Denna helgen har gått riktigt fort. Åkte hem till min älskade Joachim på fredagkväll och sov där som vanligt ;)..

På lördag förmiddag/lunch/eftermiddag (tolka vad ni vill) åkte vi in till mitt kära Göteborg och stack till Liseberg. Det var inte så sjukt varmt osv så det var typ ingen kö någonstans, vi väntade kanske som mest i 20 minuter? något sådant.. det är så det ska vara när man är på liseberg ;). Efter en go dag på liseberg åkte vi hem till honom och sen somnade vi gött. 

På söndag morgon pallrade vi oss upp och åkte till missionskyrkan för att Jocke skulle spela där. Det var länge sen jag gick till kyrkan på en söndag morgon och det kändes inte som om jag var där ändå, eftersom det inte var i en kyrka.. utan i missionskyrkan.. ÄHM, ni fattar.. De har typ en sal. MEEN det var trevligt ändå  ;) Sedan åkte vi till en liten gård ute på landet för att hämta den kära lincolnen, och jag fick köra den där andra bilen tillbaka, vilket gick bra det också. När vi lämnat bilen (den jag körde) tog vi den goa lincolnen till Varberg och åt lite gott, det var grejer det! :) 

Nu är jag hemma, mår allmänt dåligt och missade skolan idag, imorgon ska jag åka in iaf. 

KRAM PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0