nu är det gjort!

jajamen, första salstentan färdig i matten. Det kändes helt okej, men vågar inte säga något för man vet aldrig hur det kommer gå förrän man får se resultatet ju! :) 

Idag ska jag iaf hem till kinna och kolla på esteternas musikal. Det kommer bli awesome och jag kommer ha jätte trevligt, hoppas jag ;) får se om man träffar några gamla lärarare också, det skulle va trevligt :) 

Jag har iaf ont i min arm nu, som sjutton.. skojar inte. Skrev som en galning!  Stackare som ska läsa min handstil på sista frågan ;) hahaha.. inte så att det är oläsligt men riktigt slarvigt eftersom jag hade så ont ;). Den frågan skrev jag seriöst 2 A4 på ... galet ändå! 

Aja! nu ska jag bege mig in till stan och åka bussen hemåt. Vi hörs bloggeeeeen x) 



bild från vår musikal förra året. Det var galet bäst, herregud. Saknar det, och världens bästa klass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0