Nu är det 3 mars, men jag tänker mig att det är 1 mars.. för detta inlägg är till en speciell person i mitt liv.

Ja, just det. ni trodde väl inte att jag skulle glömma av att Justin fyllde 19 i fredags? nej nej! Skulle jag aldrig glömma av. Jag hade bara inte tid att blogga, tyvärr. 

Att Justin är 19 nu är sjukt. Asså, han är ändå bara typ några månader yngre än mig, eftersom jag är oktoberbarn. 
Jag tycker att det är SJUKT. Helt seriöst. Jag började lyssna på honom och gilla honom April 2010. Jag menar.. det är typ 3 år sedan nu? Då va han den där lilla pöjken som sjöng "Aye, Aye" i sin gråa hoodie. Den där pojken med sin goa hairflip som han va så sjukt känd för... han har gått och blivit en sexy man med mage som alla killar drömmer om muskler som är galet stora och en helt annan röst.. inte nog med det.. HAN ÄR FAKTISKT 19 ÅR. 

Det är sjukt vad tiden går fort när man har roligt. Justin Drew Bieber, du är för BÄST. Kan inte förstå att jag ska få se dig  nästa månad. Galet, jag avlider av bara tanken, Omg. Jag tycker synd om min omgivning som får stå ut med mig nu, eftersom det är det enda jag snackar om typ :')

Men som sagt, grattis Juju, du är nu 19 år och 2 dagar. 

xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0