massa party!

hej hej halloj! 

Den här veckan har varit stressig, men den har bara rusat iväg. Jag och Gabbi har pluggat duktigt hemma hos mig. Jag hur suttit duktigt och pluggat matte på café och ja, jag har tagit skolan på största allvar nu. Det är viktigt! Jag ska ha salstenta om 3 veckor, så då måste jag KUNNA det jag gör, annars blir det U. 

Nu ska jag ut på VFU i 2 veckor till mina härliga klasser, underbara är de! :) 

Denna helgen har varit partyparty! I fredags firades Ida. Hon är gammal, 20 år. Bara 10 år kvar till 30. WOW. Men hon var så stolt över att hon kunde gå runt med en vinflaska på stan utan att polisen skulle kunna beslagta den! ;) haha.. Det var en otroligt trevlig kväll. Ida var nöjd, och då är jag glad :) 

Igår så åkte jag hem och ja, MELO! Robin vann och jag är riktigt riktigt glad över det. Jag började gråta, haha. Jag har gillat honom sen idol och jag tycker verkligen att han förtjänar att vinna. Det roliga är att när man läser alla som säger "Yohio vann enligt svenska folket!" så börjar jag skratta lite. Visst fick han flest röster, men Robin vann efter den internationella juryns röster och är det inte i utlandet vi ska lyckas? just precis! :D GRATTIS ROBIN! 

nu kommer lite bilder från helgen. 

xx

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0