36 DAGAR <3



jag kan inte tro det!! om 36 dagar kommer min bästa vän Rebecka!! asså kan verkligen inte fatta det. Har sett fram emot att träffa henne så sjukt länge! Den helgen kommer bli så otroligt galen, härlig och helt otroligt undebar. Asså finner inga ord för min lycka nu. Gråter typ, jag ska seriöst få träffa min bästa vän. Längtar så otroligt mycket!

Vi kommer göra Göteborg osäkert med vår ninja turtle och jag kommer vara LYCKLIG. Sjukt lycklig.

Tack för att du finns världens bästa Bexxxxxxy! Du betyder så otroligt mycket. 

ASSÅ JAG SKA FÅ TRÄFFA HENNE, AAAAH SÅ SJUKT LYCKLIG :') haha. 

nu ska jag hoppa runt lite här i lägenheten! Hihi. 

VI HÖRS.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

MEN ANNA SÖTE DåÅÅÅÅÅÅÅ!

Ja tänkt att det bara är 36 dagar kvar & jag kan inte fatta det. JAG SKA FÅ TRÄFFA DIG. Min allra bästa vän, herregud jag skakar typ av lycka.
Tack för att DU finns världens bästa Anna,
snart ses vi. Älskar dig. <3

2013-03-07 @ 21:42:49
URL: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0