sommar, sommar, sommar.

HEJ MINA KÄRA VÄNNER!

herregud vad tiden går. Jag har jobbat i flera veckor nu och jag som "sommarbarn" (//en vårdtagare) trivs väldigt bra faktiskt! Det värsta är att jag måste gå upp otroligt tidigt när jag ska ta mig till jobbet för att jag börjar 7.00 på helgerna och 7.30 på vardagarna.. om jag inte jobbar kväll då jag börjar 14... men när man väl är igång är det faktiskt kul att jobba. :) 

Ja som sagt... jag suger på att blogga och jag vet om det men det har varit så mycket nytt nu att ta in och jag har liksom inte orkat. Jag trivs jätte bra med mina arbetskollegor och sånt, och konstigt nog kollar de på tv varje måndag klockan 8 eftersom de är helt 100 på att de kommer se mig, (suck). 

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska berätta för det har hänt för mycket.. Har iaf varit på Lotta och det har varit lika underbart som vanligt! :) men tack till er som fortfarande hänger kvar här ;). 


Ni är bäst okok. 

KRAMAR

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0