HIGH CHAPARRAL

ÅH jag har inte bloggat på år och dar men det har hänt så mycket!! 

I helgen va jag på high chaparral och alltså det va så sjukt underbart. Country är den bästa musiken som finns och kan verkligen inte beskriva hur bra jag tyckte att det var okok. 

Nä men vi åkte dit på fredagen efter att det hade slutat att ösa ner med regnet i Skene. Senare åkte vi som sagt till high chaparral och väl framme satte vi upp vårt fina tält innan det började att regna igen. Så åt vi och hade det trevligt och gick även in och kollade på några som spelade där inne. Jag och Jocke gick även på en rundtur och träffade världens finaste häst!! som jag sedan fick allergichock av ;) Senare på kvällen öppnade stora scenen och Jamie Meyer skulle spela och jag va helt till mig. Tänker inte ens beskriva hur jag va för det är pinsamt men hade det underbart iaf :) Jamie var väldigt trevlig och han visste typ vem jag var (omgomg) men ja.. han va grym och jag va glad! Sedan uppträdde andra trevliga också! 

På lördagen var det likadant, vi gick in och kollade runt lite och sedan åt vi. Åkte tåget och kollade på show och sånt där trevligt! Sedan på kvällen var det uppträdande på stora scenen igen med ösregnet, hahah.. men jag stod kvar och lyssnade ett bra tag tills mina fötter hade domnat av. ;) sedan regnade det hela natten men tältet höll sig tätt!! :) min kamera dog också här, och hade ingen laddare så tog kort med mobilen så det är fattigt med kort ifrån lördagen. 

Sedan på söndagen åkte vi hem, ja det va det vi gjorde på söndagen.. och packade ner tältet osv. 

UNDERBAR HELG IAF. 

Uppträdanden: (de övre var på småscener, de nedre på stora scenen) 
Fredag: New Strangers (S)
            Tumbleweed (S)
            Halm (S) 
            John Strider (US) 
            Melanie Espinoza Wolf (S) 

            Crash 'n' Recovery (S)
            Jamie Meyer (S) 
            Dough Atkins (US) 
            Leann Rimes (US) 
 
Lördag: Rockridge Brothers (S)
            Hacienda (S) 
            Zeke Zzzypts (S) 
            CC Waterback (S) 

            Music Road Pilots (NL)
            Cookies 'n' Beans (S) 
            David Waddell (US) 
            Modern Earl (US) 


bilder.

vårt underbara tääält. Johan sov till vänster, Jeanette i mittentältet och jag och Jocke sov i högra :) 
 
 
John Stider! Han kom ifrån USA :)
 
 
 
 
 
 
 
Tåget som jag åkte på söndagen. Vi blev rånade och grejer. 
 
 
 
 
Min älskade häst som gav mig allergichock senare haha.. 
 
 
(jag känner mig blek)
 
"pumpen funkade inte" 
 
Utslagen jag fick av hästen.
 
Crasch 'n' Recovery, från Sverige. 
 
Scenen långt ifrån. Det var mer folk senare på kvällen, detta var precis i början.
 
Jag och min älskling. (Johan ler fint till kameran där bakom också)
 
Jamie Meyer<3 (svensk, men bor i USA) 
 
Jamie Meyer <3
 
Jamie Meyer<3
 
Jamie Meyer <3
 
Jamie Meyer<3
 
Jamie Meyer<3
 
Jag tillsammans med Jamie :D
 

Dough Atkins, från USA.
 
Leann Rimes, USA.
 
Leann Rimes, USA.
 
 
Wild west show 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mexico :D
 
Min fina häst. (min och min, haha)
 
Jag leker indian! (mobilbild) 

Jag och mina kära, men otroligt stela vänner. 
 
Cookies 'n' Beans, Sverige. (mobilbild eftersom kameran dog) 
 
Min älskade Jocke, (mobilbild) 
 
David Waddell, USA. (mobilkameran ville verkligen inte vara kompis med mig här) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0