värdsklass i snygga bilder

hej hej! 

Äntligen är hemtentan inlämnad, responen också samt så har vi gjort grupparbetet vi skulle gjort. 
ÄNTLIGEN kan jag andas! :) På måndag ska jag ut på VFU, det ska bli riktigt härligt. Ska ha en 4:e klassare, spännande ;) hoppas att de är directioners och beliebers, då får jag det roligt ;) hahah. 

Idag så skulle vi redovisa i våra grupper. Det började riktigt kaotiskt. Emil försov sig 1 timma.. ingen hade skrivit ner vad de skulle säga osv. HAHA bäst är vi.. men det gick grymt ändå. Det är roligt att se hur mina kära klasskompisar agerar som 4-6:e klassare när man redovisar. HAHA.. åh. 

Elev 1: hur simmar en sköldpadda? den har ju ben!
Elev 2: men vadå? simmar inte du med dina ben? 

HAHAHAHAHAAH klockren osv. 

Nu ska jag städa upp här hemma.. Vet inte hur jag lyckas.. städade igår liksom? haha. Men jaja, kul ;) 

herrråå. 


 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0