sött par, ellerhur.

asså jag måste säga att jag har typ sveriges tråkigaste blogg, har inget att skriva om, men ja, ni är coola om ni läser, bara så ni vet. 

IGÅR HADE JAG PARTY, eller rättare sagt att Erica, Ida och Gabbi kom hem till min lägenhet i Götelaborg och vi hade det skoj. Vi satt och skrattade och invigde min kortlek med att spela 4 mannakotte och även ifall jag och Gabbi sög så vann vi i min hjärna iaf :D 

Nackdelen med att ha skoj med sina vänner är att när de har gått så känner man sig forever alone så jag satte på en film och satt och smsade med en kär vän under hela filmen, det va ju trevligt, men jag höll på att somna hela tiden när jag kollade på filmen men jag orkade igenom mig hela osv, stolt. 

nä, nu skall jag inte tråka ut er. 

puss och hej, leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0