dansa, pausa och kaosa!

Hej alla fina och glada människor, mina kära vänner och alla andra som kanske inte är så glada idag. 
I fredags fyllde ingen mindre än NEELLLEEY 18 år. (hipp hipp hurraaa på det!) och det firades igår hemma hos henne med grymma vänner och ett härligt partaj. Vi dansade i en ring och tyckte att vi va allmänt coola med händer i luften. Vi dansade, pausade och även kaosade. Jag har kära vänner och jag är glad över att jag har er, jajjemen. Här skulle vi se riktigt hårda ut och jag lyckades bra tycker jag.. typ. 

Tack för en trevlig kväll mina underbart kära vänner. Ni äger så mycket så jag vill ge er stora kramar. 
Bilden jag har bjudit på här har ingen mindre än Hanna tagit, och mästerfotograf som hon är så blev den riktigt grym. Vi är grymma. 



Tack för en go kväll kära vänner!

och ni som inte va där, jag gillar er ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0