2012

Insåg precis att jag kände för att prata om mitt år. 2012 har inte varit det bästa året för mig. Jag har varit väldigt allmänt deprimerad, men det har funkat. 

Januari

Ja, vart ska man börja. Året började helt UNDERBART. Jag var på nyårslägret, jag fick världens bästa kyss och ja. Det var helt enkelt väldigt bra. Hela Januari var väldigt chill. Jag trivdes i skolan och mina vänner var helt enkelt underbara. Firade halvåret med Joachim och ja, känns bra när jag tänker efter. Jag och Felicia blev inlåsta på punktenhuset.. HAHA. Kul ändå. Jag och Joachim gick vilse i Borås (hur lyckas man med det) men det slutade roligt iaf ;)  I Januari va 2012 bra helt enkelt. 


 


Februari
Februari började bra. Jag var i Stockholm med klassen och sedan bodde jag hos Hanna över helgen. Helt underbar tjej, och sjukt saknad. Sedan åkte jag på skidläger i transtrand. Saknar det så sjukt mycket och inser nu när jag sett mitt schema för veckan att jag inte kommer att kunna åka upp, vilket SUGER. Uppe i transtrand träffade jag underbaraste Ellen, Malin och Cecilia. Jag firade både Joachims födelsedag och alla <3 dag i skidbacken och ja, det va perfekt. SAKNAR DET ENORMT. Sen kom det tråkiga beskedet... Det jag skrivit 2 noveller baserat på och tänker på än idag. Sanna försvann från våra liv, mitt liv. Jag har aldrig riktigt kunna le efter det. Jag kände henne inte alls bra, men saknaden är enorm. Hon var sån underbar och glad tjej och fanns alltid där. Saknar dig Sanna, obeskrivligt mycket. Vila i frid vår ängel. 

 

Mars 

Mars var helt okej. Saknaden efter Sanna var självklart väldigt stor men det funkade. Mars var faktiskt inte en sån händelserik månad. Jag kommer ihåg att Malin och Ellen var hemma hos Felicia och vi hade det mysigt jag, dem, nelly och självklart Felicia. Mars var som sagt en deppig månad när jag försökte att le så mycket som möjligt. 

 
April

Jag gjorde inte så mycket i April heller. Träffade HEAT som var i Göteborg, det var kul att träffa Erik igen men insåg att det absolut inte är samma sak längre, jag har väl växt upp, men han är fortfarande en STOR del av mitt liv, det kommer han alltid att vara<3. Vi hade vår musikal och underbara Grönahögsbor var där och kollade<3 hahah.. Vi var även själva i Grönahög hemma hos Ellen och ja, det var underbart. Jag var även uppe och åkte skidor vid påsk och det är alltid kul att göra det. Träffade ju brorsan då och eftersom han bor i Österstund så blir det inet så mycket med honom tyvärr, så det var trevligt. 

 


Maj

Maj, lilla Maj. Jag åkte på läger, KU-läger som vi alltid gör i maj. Det var underbart, jag hade kul i alla fall. Vi var på bodaborg och ja, hade allmänt kul. Jag köpte en Iphone som är ett av de bästa köp jag gjort, jag älskar den. Jag, Jacki, Tina och Felicia hade Harry Potter-maraton, vi kollade till 4:e filmen och sen däckade vi, bra där.
Sen var det ju balen i skolan. Den var ju speciell, men kul hade jag i alla fall! :) Jag kom närmare finaste Kajsa-Lena då och ja, det betydde mycket för mig för hon är en underbar människa. Maj var i alla fall en bra månad, med tanke på vad som hade hänt innan. :) 

 
Juni

Juni, jo, det började ju med Studenten! AWESOME. Saknar min klass dock, men det får jag stå ut med, tyvärr. 
Sen drog ju sommaren igång på riktigt. Jag hade kul med vänner på Einars kalas, jag hade det najs hemma hos Jacki på midsommar och ja.. Livet lekte. Lotta på liseberg drog igång. Det var najs, riktigt najs. Dock första gången så påminde ALLTING om Sanna. De spelade hennes favoritartist och jobbigt nog... så var det samma datum som hon hade gått bort.. Men det var bara att klistra på ett leende, och hoppas på det bästa. 

 


Juli
Juli, ja. Jag var uppe hos farmor och farfar och hjälpte dem med städningen! :) Jag var i Stockholm hos Joachims mormor och morfar och vi var på en countryfestival, så sjukt underbart. Jag fick reda på att jag kommit in på högskolan! (underbart att jag gjorde det, annars skulle jag inte fått lära känna mina underbara vänner<3) Det var ju som sagt Lotta på Liseberg en massor och jag får absolut inte glömma ---> jag och Joachim firade 1 år, 31 juli. Underbar dag, spenderades på Vrångö som vi precis hade åkt till. 

 


Augusti

Jag började Augusti på Vrångö med konfirmanderna och vi hade det skitroligt och för första gången fick jag släppa loss och lägga allt i Guds händer. Jag pratade med Owe om en väldigt privat grej och efter det så har det aldrig hänt mer, tack vare att owe la det i Guds händer, det är jag helt övertygad om. Sen åkte jag iaf till Turkiet med Felicia och det var underbart! <3 Sen tog jag KÖRKORT också :) .. sen började skolan och grejer och ja, det var rätt bra där asså :)

 
September

September... det enda jag tänker på där är SKOLAN. Skolan var i centrum. Hade väldigt mycket men kände att jag trivdes med det jag gjorde, vilket är bra... för annars skulle jag hoppat av för länge sen. Jag hade fått min B1grupp vilket bestod av Mig, Erica, Ida, Gabbi, Therese och Richard... En bra grupp var det iaf. Jag var GLAD över att jag funnit så fina vänner, och tänka sig att vi fortfarande hänger ihop. Vi är de 4 vännerna och ja, precis. Var på bingolotto också och träffade Weisebajse! Det var kul, haha. 

 
Oktober

Well, det första jag tänker på när jag hör Oktober är såklart att jag fyllde år, hela 19 år. Mina fina vänner gav mig en söt cupcake och ja, det var så gulligt. Annars hände inte så mycket. Var i skolan osv, hade roligt på det sättet helt enkelt. Jag gjorde ett av mina sjukaste köp men jag ångrar det inte, jag köpte Bellatrix trollstav ;) 

 

November

November, massa skola. Hade det trevligt på en haloweenfest med fina vänner och ja, levde livet. Första "festen" jag var på med alkohol... haha spännande. ;) ne men det var kul. Jag köpte en One Directiontröja som är den goaste tröjan jag har, om jag skall vara helt seriös. (Y) och ja.. asså det var kul månad. Fick även hämta upp mina nycklar till lägenheten jag sitter i nu, SUPER. 

 
December

Slutligen december. Jag hade kul med Ida och Gabbi på liseberg, mina fötter blödde seriöst när jag kom hem men skit i det ;). Sen var det jul, släkten var hemma, jag träffade vänner osv. Sen åkte jag på mitt kära nyårsläger igen. Det var bland de bästa jag varit på. Var på hemmaplan, det vill säga i Mark. Jag kom i världens bästa grupp, vilket jag är glad över. Jag fick se på underbart bra gospel, LIVET VAR UNDERBART DÄR IAF. 
Bra slut på året, verkligen.

 

Som sagt, 2012 var inte mitt bästa år. Mådde dåligt fysiskt och psykiskt väldigt mycket och det händer grejer i min hjärna osv som folk aldrig skulle orka igenom, men eftersom Gud är med mig så kan jag det. 

Hoppas att 2013 blir bättre. 
Jag sak se Justin Bieber och One Direction iår, sjukt.
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0