31 JANUARI

jag vet att jag är alldeles för seg när det gäller detta, jag suger på att blogga, men jag har inte ork, och mer vill jag inte gå in på. 

Men den 31 januari var jag glad. Jag var glad hela helgen, det var längesen jag var så glad. Anledningen att jag var så glad var att jag hade varit tillsammans med världens bästa pojkvän i 1,5 år. Jag fick tillbringa hela helgen med honom och jag fick vara den jag vill vara, en lycklig tjej. Jag älskar dig Joachim, tack för denna tiden, jag ser fram emot att få dela hela mitt liv med dig. ♥


Tack alla fina vänner, ni betyder så otroligt mycket för mig. Det är ni som gör att jag orkar stå på benen nu under denna jobbiga perioden, ni är... värda allt. 


Kommentarer
Postat av: chimme

Älskar dig av hela mitt hjärta och har ingen annan plan än att leva med dig <3

2013-02-07 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0