Bingolotto 8/12 - Jamie Meyer

Hej folket! 

I söndags så åkte fina Erica in till Göteborg eftersom vi skulle på bingolotto. (Vad har jag gjort med den där kvinnan? haha). Hon kom hit redan vid 4 och jag, hon och Ida jagade bananflugor i min lägenhet och hade lite julmys och pratade en massa och ja. Vid 17.30 åkte vi in till bingolottostudion och kom in dit och ja.. whatever. Det var trevligt iaf och vi vann inget. Jamie sjöng, lika underbart bra som vanligt och helt seriöst var det honom jag kollade på hela tiden, inte Marie.. HAHAH. Erica satt hela tiden och pratade om hur snygg Jamie va och jag kan inget annat än att hålla med. ;) .. efter sändningen så gick vi ner för att träffa honom och det gjorde vi också. Han va lika sjuk underbar som jag hade kommit ihåg honom, lika snygg och ja, well.. I was lost typ. Bland de bästa dagarna ever, saknat hans kramar och hans lukt, hehe(Erica... HAHA).  Tänker inte vara sån där "Typical 2010-2011" och berätta i detalj vad Jamie sa och gjorde, men det var undebart iaf! Även om båda va sjuka och vi förmodligen har gett Jamie en galen förkylning nu också! haha

Här kommer BILDER. (och de flesta är Ericas, måste tilläga det) 

 

 

 

 


 



som jag sa, sjuka HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0