livet leker!

 

Ja! Livet leker verkligen nu! Känns som om jag går runt och ler hela tiden. 
Jag älskar det verkligen! Hoppas att det fortsätter så. 

Idag så har jag haft hand om mina små och söta konfirmander. 
Dom va likadana som vanligt, men kommer faktiskt att sakna dom. 

Sen gick jag, Joachim, Felicia, Jaqueline, Andrea, Carl och Christoffer till Mc Donalds och så satt vi där ett tag och åt och skrattade och hade det trevligt. Saknat dom! Har ju ändå inte träffat dom på 1 vecka ;). 

Medans allt detta skedde så ringde min kära mor till Posten, Bokus och pratade med hemköp och det verkar som om mina böcker kommit bort på vägen... men kommer dom inte imorgon så kommer jag få låna boken av mina kära vän Erica. Underbart snällt av henne tycker jag <3

men ..
Nu ska jag ta och sova, kanske vaknar till sen vid halv 3 eftersom VMA är då och One Direction ska uppträda. Vet inte om det va med deras nya låt Live While you're young eller med What Makes You Beautiful.. men blir glad vilket som bara jag får se på pojkarna!

Godnatt på er mina fina läsare! Ska försöka att komma in i en bloggperiod nu igen och fortsätta att ha den. ;) 

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0