ingetliv.se

50 tjejfrågor!

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? - jag har världens bästa pojkvän :*<3
02. Är du nöjd med det? - ABSOLUT! supernöjdtjej.se
03. Vem kysste du senast? - Chimmelichimmchimm, asså joachim <3
04. Har du varit kär på riktigt? - jag ÄR kär på riktigt<3
05. Har du varit ihop med någon du älskar? - ja, jag ÄR ihop med någon jag älskar, jag är ju ingen typ.. utnyttjare heller!
06. Ditt längsta förhållande? - från den 31/7-11 - förevigt .. hehe, ne men än så länge 1 år, 1 månad och 19 dagar, och det ska bli sååå mycket längre!
07. Ditt äldsta strul? - hm, kan man räkna jocke som strul.. 3 år yngre isf ;)
08. Ditt yngsta strul? - 3 år yngre fortfarande, JOACHIM<3
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? - åldern är bara en siffra ;)
10. Vad för sorts killar faller du för? - joachim! <3
11. När kysste du någon senast? - idag, ;)
12. När vill du skaffa barn? - när jag är redo för det och har en bra utbildning och vet att det känns superrätt!  
13. Har du kysst någon annans pojkvän? - skulle aldrig falla mig in!

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? -Maria
15. Har du sårat någon med flit? - aldrig! skulle aldrig göra det...
16. Vilken webbsida besöker du oftast? - facebook.. haha!
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? - kommer bra överrens med alla. Men mamma isf haha
18. Är du kär? - det är klart jag är kär om jag har pojkvän? hahaah
19. Vem bråkade du senast med? - kommer inte ihåg! säkert typ mamma eller pappa.
20. Har du varit i slagsmål? - nej! jag sysslar inte med sånt
21. Brukar du dricka alkohol? - nej, verkligen inte på det sättet ni tänker på.
22. Är du rökare? - nej, det är jag verkligen inte! 
23. Snusar du? - nej! ush nej!
24. Hur gammal är du? - 18, fyller 19 om 1 månad, exakt.
25. Har du bra självförtroende? - helt okej! Har ju inte för bra, men verklgien inte dåligt heller!

x Personer
26. Vem litar du på till 100%? - Jesus såklart! Men ska man inte räkna med honom så joachim, felicia och tone! Jag vet att det ALLTID stannar mellan oss.
27. En snygg person? - Joachim!!
28. Vem smsa dig senast? - Therese :)
29. Vem smsa du senast? - Therese :)
30. Vem ringde dig senast? - mammuuuut :D 
31. Vem kramade du senast? - Joachim<3
32. Vem såg du senast? - mamma! hon sitter i samma rum som mig :>
33. Vem ser du upp till? - Geir och Eddie! 
34. En person du skulle vilja se ut som? - mig själv? haha
35. En bra artist? - 1? finns många! haha! Ne men okej, justin bieber då :)

x Har du under de senaste 10 dagarna...
[ ] Simmat
[ ] Tränat
[x] Varit sjuk
[x] Hånglat med någon (det låter så .. fult? haha hatar det ordet..)
[ ] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[x] Blivit kär (ÄR ALLTID KÄR!)
[x] Bråkat med någon (har jag säkert!)
[ ] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? - Min mobil... :$
37. Hur ser din drömkille ut?- som joachim!!
38. Är du homofob? - nej det är jag verkligen inte!
39. Har du tandläkarskräck? - hahah... ja... lite.. ;)
40. Hur många har varit otrogna med dig? - 0, hoppas jag! :o
41. När var du senast i Stockholm? - när jag va på klassresa med klassen och sen hemma hos Hanna, vet dock inte när det var :o
42. Är du helsvensk? - jaaa! haah kan man säga!
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? - jo typ.. eller asså, jo .. när Sanna dog.
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? - jag vill inte ändra på något.. för mobbningen och allting jag har gått igenom har stärkt mig som människa!
45. Vad är du rädd för? - blod, och spya. Det värsta som finns.
46. Är du lycklig? - ja! verkligen!
47. Brukar du använda smycken? - har ALLTID kors på mig!
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? - tillit!!
49. Är du en djurvän? - JA! klart jag är! Jag bor ju typ med katter och träffar hundar typ varje dag pga joachim :*<3
50. Vad vill du bli i framtiden? - mellanstadielärare 4-6, musik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0