OJ OJ OJ !!

OJ HERREGUD!! JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ FETT FETT OCH ÄNNU MER FETT LÄNGE!!
                              förlåt för det!


tänkte bara säga att jag har avklarat min FÖRSTA tenta!! Galet vad läskigt det va! Satt typ och skakade av nervositet hela tiden asså, sen när jag skicka in.. trodde jag skulle spy.. hahaha! Men nu är den inskickad och jag kan inte göra något åt saken, så .. blir jag godkänd så kan jag skratta mig lycklig!! blir ajg det inte ... så kan jag inte göra det ;) 

Tänkte bara säga att jag har FÄRGAT HÅRET! JA! se där! Det har jag faktiskt! Jag va trött på min mörkblonda färg på håret så jag färgade om det... BRUNT. 

här kommer lite bilder på det!!






och insåg nu när jag laddade upp dom att dom inte alls va snygga.. SÅ..

Här kommer en extra bild HAHA

men nu ska jag ta och äta.. och vila AHAHA hejdå sålänge <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0