svar på tal



har inte bloggat på jätte länge, och jag bloggar inte alls ofta. JAG VET. Jag orkar inte kolla upp vem du är osv eftersom jag inte ser något elakt i denna kommentaren egentligen, mer att du inte skrev ut ditt namn ;) 
Jag kan säga såhär. Just nu händer det så sjukt mycket runt omkring mig. Skolan har verkligen tagit över mitt liv.. pluggar hela tiden.. och när jag inte pluggar är det liksom inte det blogga jag tänker på det första jag gör utan jag vill liksom umgås med mina vänner och min kära pojkvän. :) och sen så är det väldigt mycket personliga grejer också som händer nu, och då vill jag inte skriva.. vill liksom inte att min blogg ska bli värsta depp-bloggen .. haha jag vill liksom att ni ska bli GLADA när ni läser och inte typ.. ledsna? hehe.. så därför är jag så otroligt dålig på att blogga.. och jag säger förlåt för detta. 

Nu till att du "klagade" på att jag la ut ett videoklipp på när Harry, Liam och Louis dansade.. Jag la ut det för JAG älskar det klippet.. dom får mig att skratta och må bra mitt i det jobbiga och stressiga och eftersom det är min blogg så lägger jag liksom ut vad jag vill. ;) Men förlåt om det nu va så att du inte gillade det klippet. Men jag vet att många andra gillar klippet, och jag gör det.. och jag kan faktiskt inte anpassa mig efter alla. Jag försöker ha en varierande blogg, men det är riktigt svårt när man har beliebers, directioners, vänner, gamla idolfans, andra läsare (som du kanske? :) ) osv som läser bloggen.. det går liksom inte riktigt att fixa så att alla älskar alla inlägg. Jag försöker, men det är inte så lätt. 

Just nu händer det så mycket i mitt liv så jag vill inte skriva vad som händer helt enkelt. Men ni får ett inlägg sen när jag skriver och inte när 3 fjompiga underbara killar dansar, ;) ehehe

tack för att ni läser min blogg. 

puss och kram! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ett inlägg i min ära kan man nästan säga! Nu blev jag glad, du vet nog vem jag är. Jag håller dock på det lite ;)

2012-11-29 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0