hey ho!

Mitt liv är så intressant nu, så då får ni ett till inlägg!

Jag sitter här, i vardagsrummet, alldeles fortever alone och hostar och snorar.. men jag va i skolan idag ändå.. åkte in för att planera, skippade föreläsningen i morse.. och va visst klar med planeringen typ 1 halvtimma efter jag kom HAHA .. men träffade mina underbara tjejer och vi köttade oss och hade jätte kul på det sättet. :') jag har saknat dem, hehe, ändå träffade jag dem typ för inte alls länge sen egentligen.. typ .. igår? haha.. 

Jag fick ett meddelande om att jag kan flytta in i min lägenhet redan i morgon!! eller rättare sagt börja förbereda mig  för att flytta in där.. WOW! Tiden har gått så otroligt snabbt! Snart är det jul och grejer liksom :D


puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0