hej och hå, här skriver man på!

nu ska jag skriva sånt där riktigt intressant inlägg. Sånt där inlägg som ni verkligen vill ha med massa information... så ta fram papper och penna nu och anteckna "ANNAS LIV" ! 

kan först och främst säga att jag lider av en sjukdom.. en sjukdom som kallas.. HALSFLUSS! Det är typ det värsta som finns. Tar medecin som gör att jag mår illa konstant.. och känner ni mig.. så vet ni att en av mina absolut största fobier är SPYA. Vill inte ens tänka på hur många gånger jag spytt denna veckan på grund av en dum medecin.. help me? Annars kan jag säga att allt flyter på.

Jag fick tillbaka min 2:a tenta för inte så länge sen och det gick sådär, det va 3 frågor och jag klarade 2 av dom, anlednigen va att jag hade tolkat frågan fel, precis som alla andra liksom.. KUL.. men wtf, bara att skriva om och ändra lite, gör ingenting, vet att jag är grym ändå ;) sen gillar jag inte den läraren heller för han bedömde konstigt.. ska inte gå in på detaljer osv,  men han gjorde mig lite.. smått sur. 

Förövrig har jag börjat på en ny kurs nu. SVENSKA. Den enda nackdelen är väl egentligen att jag inte har samma projektgrupp som Ida, Gabbi och Erica. (buhu..) utan jag går med andra nu. Visst, det är bra med de med, men GUD vad jag saknar att ha mina 3 vänner hos mig när vi diskuterar och sånt.. det är liksom inte samma sak utan dem. 

Ser ni ? jag är duktig och skriver dem och de istället för dom.. jo ser ni, de är vädligt noga med sånt här i Svenska kursen eftersom vi ska lära barnen att skriva rätt.. vilket också kan va lite jobbigt, eftersom jag alltid skrivit DOM på datorn. 


Känns som om jag typ har blivit sjuk när jag behöver vara i skolan som mest.. Liksom, i måndags hade vi muntlig tenta, och jag kunde knappt prata så hon typ tog mig åt sidan och jag fick svara på typ en fråga själv och sen  skickade hon hem mig HAHA! lite smått kul ändå.. sen i tisdags va jag tvungen att åka in till skolan för att PLANERA med min grupp B1, eller rättare sagt --> katterna, som vi förmodligen kommer va kända för nu. Idag så hade vi muntligt framträdande igen (och jag är fortfarande hes) och imon måste jag också åka in för att planera typ.. verkligen skit vecka för mig att vara sjuk på... men skippar föreläsningarna, så orkar jag. 

Just nu tycker jag att jag skriver allt och ingenting, och jag undrar verkligen om det är någon som läser detta.. Men man vet liksom aldrig ;) kul om ni gör det. 

Det är så kul att ni följer min blogg, för jag tycker inte att jag skriver något intressant alls.. men liksom skitsamma, älskar att blogga.. även om jag suger på det. 


NÄÄÄ nu ska jag nog fortsätta med andra grejer.. 

eller just det. Jag shoppade en ny tröja idag. Jag känner på mig att många av mina kära bloggläsare kommer att sucka nu medans andra kommer klappa händerna. För jag köpte inget mindre än .. 

DEN HÄR


sämsta bilden jag vet, ljuset blev fett dåligt. Men seriöst. Jag är typ... skitnöjd med den. 
Köpte den på ROCKS i Göteborg för 399 kr.. för er som är intresserade? ;) 

Nä, nu ska jag på riktigt typ sluta skriva här. Hoppas att ni har det bra, och åter igen.. förlåt för att jag suger på att blogga. 

Puss och Kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är avundsjuk på din tröja!

2012-11-29 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0