jag har ingen tid för något som kallas blogg.se

hej hallå! 

ska försöka vara kort nu för ska nämnligen gå och sova nu. Men kan berätta kort vad jag gjort idag. 

* varit på fishe! vi lekte, sjöng, prata lite bibel och lekte lite till!

* körlektion! skrattade och hade det roligt med en glad Camilla! 

* stuckigt till skolan igen! efter jag varit hemma ett tag, vi skulle repa till musikalen. Vilket va rätt okej :)

* pluggat körteori! vill så gärna klara av proven snart. Ligger med något poäng under hela tiden..!

* sjungit i kyrkan! med klassen och vissa andra es-elever. Lite sådär roligt.

* försökt mig på proven igen! jag suger!

NU SKA JAG SOVA. godnatt!


gammal bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0