Dag 5 - Favoritdjur

mitt favoritdjur ändras hela tiden. När jag va liten va jag inne i en period med Hästar. Inte så att jag va hästgalen så... men eftersom min bästis älskade hästar så skulle jag med göra det :) 

sen gick det över till katter. Katter är så otroligt fina ;) haha! men efter ett tag insåg jag att HUNDAR vad det ju såklart!! jätte länge gick jag runt och ville ha en hund... 

nu vet jag inte riktigt. Älskar katter och hundar. De är så otroligt olika individer. Katter älskar jag när de är otroligt gosiga och sånt. Det är underbart.. Hundar får inte vara för på.. det är jobbigt om de ska pussas hela tiden.. och när de skäller ;) 

så det beror helt på fostrandet..

med detta avslutar jag med:

MINA favoritdjur är hund och katt... bara de är som jag vill ;) moahahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0