lite babbel


hej alla söta och rara och snälla och fina och ja... rättare sagt... mina LÄSARE!

Först och främst vill jag säga: GLAD MIDSOMMAR! Hoppas verkligen att ni hade en underbar midsommar!
MIN VAR UNDERBAR! är så sjukt glad över att vi hade så roligt. Jag var hemma hos underbaraste Jaqueline med världens finaste pojkvän Joachim, söta Felicia, Sjukt roliga Carl och min kära bror Calle! (Calle och Calle, asjobbigt!) och vi hade det riktigt trevligt, tycker jag verkligen. Tack för en underbar dag Jaqueline!

Sen får vi ju inte glömma att jag var på världens roligaste överraskningskalas för Einar dagen innan! Grattis underbaraste Einar, hoppas att du använder våran barnpool väl :') 

annars har jag mest hängt hemma hos Jocke och bara chillat, spelat spel, ätit chips, spelat ännu mer, spelat kort.. ätit mat... ja.... ni förstår , vi hade allmänt typ... chilligt liv! Det är ju inte så fint väder precis så vi vill ju inte vara ute heller :') 

men ah, det har jag väl gjort de senaste dagarna! Imorgon ska jag till UNDERBARASTE lotta på liseberg! Det kommer blir AWESOME! älskar Lotta på liseberg, älskar Lotta! Det kan ju inte bli bättre. Sen får man ju träffa underbart saknade vänner också! <3 

NU SKA JAG TYP SOVA! för jag ska ta tidig buss imon. Går redan typ 10.40 :') haha! 

kram på er! 

ni ägeeeeer!
 
 
från förra årets midsommar, bara så ni vet liksom!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0