musiktips

 


hejdär! 

här har jag länkat en kille som är så sjukt underskattad i Sverige! Jag föll för honom för inte så länge sen när jag, jocke och hans familj åkte någonstans (kommer inte ihåg vart) och de satte på hans skiva i bilen. 
Han är från sverige... men har inte slått ALLS här utan han har bara vunnit pris osv för bästa rösten i USA ;) dvs att han är väldigt stor där! Därför vill jag sprida denna killen i Sverige. Han är sjukt bra! Detta är bara 1 låt av honom som låg ute på youtube och det finns många fler på spotify. 

Han är verkligen värd att lyssna på, gillar ni musik åt det lite rockiga hållet, med lite sväng i och lite toutch mot country (dvs typ lite taylor swift!) så vill jag verkligen att ni lyssnar på honom. Han är värd det. 

ha det bäst mina kära läsare. :') 

Kommentarer
Postat av: Emelie (Emmie)

Ohhh sjukt fin röst han har! Jag håller med dig på full pott :) <3

2012-07-15 @ 23:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0