lite biiiiiiiiiiiiiilder!

har blivit så sjukt dålig på att blogga, det här är ju inte sant! haha sjukt! :) 

det har hänt så sjukligt mycket nu under sommaren, eller egentligen inte men ändå! x)

va uppe hos min kära farmor och farfar för tt hjälpa dom med lite grejer som dom inte klarar av längre. Det va inte så fint väder och sånt men det gjorde verkligen ingenting eftersom jag jobbade väldigt mycket inomhus också! :) tänkte att ni kanske ville se hur det ser ut där uppe och därför tänker jag lägga in lite bilder här! :) 

sen har jag ju såklart träffat Jocke, varit på lotta på liseberg, varit med andra kompisar och sånt som man alltid måste göra under sommaren :') dock har ju inte vädret varit det bästa, så det försämrar ju verkligen allting! :/

sen så va jag ju uppe i skärgården i stockholm som ni kanske vet? underbart va det. Men här kommer som sagt några bilder :) Lotta på liseberg har jag bara från 2/7, inte från denna veckan. Kommer med dom bilderna senare :)

stockholm: 

 
 
 
 

Lotta på liseberg 2/7:

 
 
 
 
 

farmor och farfar:

 
 
 
 
 
  
 
puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0