ängel ♥

du kom som en ängel fin
med vingar med det största skin

aldrig trodde jag att det skulle bli vi två
aldrig att jag ditt hjärta skulle nå

men du tog emot mig med öppna armar
när du hela mig hela tiden charmar

det finns tusentals tjejer här
och många snyggare än mig är

ändå så valde du mig
då inser jag verkligen att jag inte kan leva utan dig.

Joachim Andersson hjärta av guld är vad du har
när jag mådde som sämst du mig bar

du finns alltid där för mig
fattar inte varför du inte föll för en annan tjej

men nu har jag dig i mitt liv
utan dig tänker jag inte ta ett endaste kliv

livet har aldrig varit lätt
men du de verkligen har klätt

ingen annan har fått mig att känna såhär
ingen idol har jag ens hållt såhär kär

jag älskar dig och hoppas att du förstår
att med dig är det som bäst jag mår

jag försöker att vara en perfekt flickvän
men det är inte alltid man kan vi som dig, min underbara pojkvän.

Kärlek har ingen gräns, hur långt kan detta gå? 
länge, det hoppas jag som få.

hela livet ut vill jag leva med dig
ingen annan, NEJ.

jag kanske inte är nån poet
men jag vet:

jag älskar dig.
du betyder allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINT!<3

2012-01-21 @ 16:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0