något säger mig att jag borde sova.

- tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? - Maria ;)
har du några piercingar? vart? - ÖRONEN!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med jocke! hihi MYS ♥
väljer du filmkväll framför utekväll? - filmkväll med de närmsta :D
vad tycker du om med dig själv? - man kan ha full tillit till mig. Det är viktigt tycker jag. :)
din sämsta egenskap? - jag gråter typ för allting! Asjobbigt. hahahah .. jag behöver inte vara "ledsen" egentligen? :O
är du dag eller nattmänniska? - bara kolla tiden hhaha! NATT
vad har du på dig just nu? - min onepiece <3
är du nöjd med ditt utseende? - variera dag från dag, idag hade jag en nöjd dag :') AHAHAH
vad vill du ändra med ditt utseende? - jag vill inte ändra något, för då skulle de inte va Anna :')

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - ja, älskade jocke ♥
har du varit kär på riktigt någon gång? - jag ÄR kär!
är du oskuld? - ja, det är jag :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - aså, njä. Man kan inte bli kär då :s men att båda tycker att den andra är snygg är en annan sak :)
hur många har du varit riktigt kär i? - 1, och det är jocke!
vad för sorts killar faller du för? - lätt.. JOCKE! :) haha ne men asså... som jocke :D
när hade du sex senast? - har inte haft sex!:)
har du kysst en kompis någon gång? - ne men pussat :$
hur många har du varit tillsammans med? - jocke är mitt första seriösa... så 1 :)

 

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - vem vet allt? men Jocke och Felicia vet mest! :) Och jesus då :$
vem skulle du vilja träffa just nu? - skulle vilja träffa många! ;)
vem saknar du mest just nu? - Jocke HAHA! men asså konstigt ? :$
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - ALLA STHLMS MÄNNISKOR!! hehehe (A)
vem krama du senast? - Jocke ♥
vem står dig närmast? - de som står mig närmast vet det :D så känner inte för att skriva de här :')
vem vill du träffa oftare? - folk från oas-lägrerna!
vem är mest partyprisse? - dom i min klass :$$$ haha ;)
vem ringer du när du är ledsen? - Jocke och Felicia, men ringer nästan aldrig. Sms:ar mer eller facebook, skype eller msn! :o
vem är snyggast? - JOCKE!!! ;) vem annars?;)


- farligheter

snusar du? - never! 
har du snott något från en affär någon gång? - hahaha, godis :$
brukar du röka? - nej ush nej!
har du tagit droger? - aldrig att jag skulle :o
känner du folk som tar droger? - asså nej! umgås inte med såna :o
har du blivit jagad av polisen? - nej! hahah är glad för de.
har du druckit så mycket att du spytt? - dricker inte, är typ nykterist.
dricker du alkohol varje helg? - aldrig! :) finns bättre grejer.
skulle du kunna testa droger? - nej verkligen inte! vill inte förstöra mig själv!
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - skulle aldrig kunna.... älskar han för mycket. Skulle försöka få honom att sluta.. ne men vet inte. Han är inte sån människa så jag behöver nog inte ens tänka på de :O
har du varit i slagsmål någon gång? - hahahaha nej! jo med calle. Men inte samma sak :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0