lite sådär kul.. eller inte!

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det? ja, det gjorde han<3
2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu? haha! nej, jag älskar jocke hur gammal han än är ;)<3
3. När var sista gången du var aggressiv och glad på samma gång? haha, vet inte.
4. Skulle du någonsin le mot en främling? det är väl trevligt :')
5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person? hm, ingen aning.
6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag? ja :') hihi
7. Vad exakt har du på dig just nu? min onepiese hihi!<3
8. Hur ofta lyssnar du på musik? ALLTID! kan inte leva utan de!
9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest? jeans när jag är hos någon eller i skolan. Men ofta mjukis hemma :)
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013? haha, vet man aldrig.
11. Är du en social eller en asocial person? social!
12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"? nej :)
13. Vad sägs om "R"? R är en fin bokstav ;) haha. Ne jag har inte kysst någon på R ;)
14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig? Klart man bryr sig. Men dom får tycka o tänka vad dom vill om mig, jag är mig själv. Tänker inte ändra på mig för att par omogna idioter snackar illa om mig :)
15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du? nej, älskar att ha blåa ögon ;)
16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för? JA <3
17. Nämn något om den här dagen du ogillar: jag är sjuk, och vi har projektarbete idag.
18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan? hihihi ja :$
19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med? ja hihi<3
20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig? ja <3
21. Har du någonsin velat ha någon du inte kunde ha? vem har inte de?
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll? jag talade inte med honom, men sms:ade och det tycker jag räknas ;) så JOCKE <3<3
23. Får du en massa förkylningar? hahah, ja!
24. Är det någon som hatar dig? hatar är ett väldigt starkt ord.. men de finns de säkert. -.-!
25. Tycker du om att titta på skräckfilm? ja, om jag kan gömma mig bakom jocke ;)
26. Vill du ha hål i din tunga? never!
27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara? när jag gick i 8:an för jag va fett mobbad för att jag va mig själv. Vilket liv jag hade..
28. När var sista gången du berättade att du älskar någon? igår, <3
29. Tror du någon har känslor för dig? hahah tror? jag vet:)
30. Tror du att någon tänker på dig just nu? ja, hoppas de iaf ;)
31. Hade du en bra dag igår? haha, jag är sjuk. Så nej.
32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande? ja, och är i samma nu<3
33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig? ja <3
34. Vad är det bästa med skolan? musik och vänner <3
35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan? hahha va? :$ xD
36. Var du singel under förra sommaren? sommaren 2011? ja och nej. Dock va vi på G hela sommaren till sista juli :$ hihi<3
37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan? nej, har mycket fler vänner nu och gör mycket mer på fritiden än vad jag gjorde då. Sen har jag ju mannen i mitt liv nu med :$ ;)<3
38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med? hahahah aldrig! <3
39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla? hahah ja! Det är bara att kolla på jocke, trodde aldrig att jag skulle bli kär i honom. Men de blev jag, o jag ångrar de inte :$ hehehe ;)<3
40. Är du bra på att dölja dina känslor? ha ha ha, nej xD
41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"? nejduvet! klart jag har de. <3
42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar? asså, båda. Men tjejer är så komplicerade så gillar att umgås med killar :)
43. Hur är ditt hjärta? Det dunkar för joachim <3 ;)
44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu? jag vet en, men skriver inte de här.
45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag? nej, det kommer de inte! <3
46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt? haha, nej. Jag får panik bara han lådsas :$
47. Vem var den sista personen du var i telefon med? Mamma x)
48. Har du någonsin känt dig ersatt? ja, det har jag.
49. Vaknade du arg? idag? nej :D
50. Är du en svartsjuk person? Beror på vilket humör jag är på och vad som har hänt..
51. Senaste person du gråtit framför? Jocke, och han är alltid så fin då<3
52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma? ja, verkligen!
53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den? jocke är alltid välkommen hit ;)
54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade? hata är ett starkt ord! Men tror inte de :o
55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv? hihi klart han är! ;)
56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra? jag skulle få bryt. För jag älskar honom för mycket för att kunna ta emot det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0