älskar dig

hej! :D

förlåt för att jag suger på att blogga. Har kommit in i en sån period nu. Men jag kommer tillbaka i mitt vanliga sen :)

Jag sitter här med jocke och han sitter o spelar på min mobil. Vilket liv. Men älskar honom ändå. Igår va vi på KU för att de hade startat och han va jätte jobbig på aftonbönen hahha :( men han är bäst ändå<3 och sen åkte vi hem till mig o kollade på film och sen sov han här. Lika mysigt varje gång :') hihi! 


Nu vet jag inte vad vi ska göra. :) Men det kommer nog bli kul vad det än är ;) har alltid kul med jocke!



Kommentarer
Postat av: Victoria

NI ÄR SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA.

Ifall du inte... liksom.. redan visste de :)

2012-01-14 @ 17:15:29
URL: http://Http://vbergstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0