vila i frid Sanna Thorsson

Sanna, va är och kommer alltid vara en otroligt fin person. Jag vaknade upp helt vanligt hemma hos jocke. Skrattade och var glad och tog upp min mobil. Hade fått sms. "Anna är du vaken?<3" jag svarade och fick ett sms tillbaka "Anna, jag måste berätta en jätte hemsk sak för dig som du kommer märka sen på facebook, sanna tog självmord igår kväll och lever inte längre..<3" jag satt som ett fån, kunde inte direkt göra någonting, jag kunde inte gråta. jag kunde inte göra någonting. Jag bara satt där.. gick in på facebook och såg att det var sant. Då kom det, tårarna bara rann, jag kunde inte kontrollera dom.. dom bara rann och rann och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. 

Fina underbara Sanna.. Detta funkar inte, detta går inte. Det här händer inte, det händer inte Sanna. Det gör inte det. Men det var bekräftat. Sanna hade tagit sitt liv.. hon fanns inte vid liv längre.. hon hade lämnat oss.. 

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Du kommer alltid ha den där platsen där. Du kommer alltid vara den glada och söta Sanna jag lärde känna. 

jag saknar dig. Hoppas att du har det bra där uppe. 

du valde att inte lida, du valde att få det gjort .. och det var fort..

Må Gud omfamna dig i sin otroligt stora famn..

Vila i frid Sanna Thorsson, vi saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Sara

det är så himla sjukt det som hänt.. inte okej någonstans!!!!!!!! :((((

finns verkligen om du vill prata anna älskar dig <3

2012-02-27 @ 18:48:23
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0