Dag 3 - Den som betyder mest för mig

den? JAG KAN INTE BARA VÄLJA EN SOM BETYDER "MEST" FÖR MIG! jag har så sjukt många som betyder otroligt mycket för mig på olika sätt. 

Jag har: jesus!



utan honom skulle jag verkligen inte va där jag är idag. HAN RÄDDADE MITT LIV! inte bara som det står i biblen, utan jag kan verkligen känna det. Jag vet inte ens vart jag skulle vara idag om inte jesus hade kommit in i mitt liv. Jag skulle inte vara där jag är idag! Han har gjort så sjukt mycket för mig! Genom honom har jag lärt känna massa nya människor, genom honom fick jag världens bästa kompis, världens finaste pojkvän... världens bästa.. LIV! utan honom skulle jag kanske inte ens levt idag. Jag tackar honom varje dag för att han räddade mitt liv! Han är värd allt min kärlek! och jag älskar honom, över hela mitt hjärta. 

familjen!





asså visst, alla känner väl någon gång att de hatar sina syskon, sina föräldrar och sånt. Men innerst inne så VET man att man älskar dom så sjukt mycket! Min mamma finns alltid där, jag kan snacka om allt med henne känns det som för hon lyssnar, till och med på problem! och det är väldigt härligt att ha en sån mamma som man kan förlita sig på, hon är liksom en av dom som man kan säga allt till, för den enda som isf får reda på det är pappa.. och det är min pappa liksom ;). Pappa, han är underbar han på sitt sätt. Han finns alltid där han med! Även ifall vi har världens sämsta temperament och det kan hetta till här hemma ibland så vet jag att han gör allt för mitt bästa, när det gäller plugg, körkort och allt sånt. Han vill liksom bara mitt bästa, och jag vet inte vad jag skulle gjort om inte pappa fanns i mitt liv... jag är så otroligt glad att jag växt upp med just honom som pappa ♥. Calle.. ja lilla Calle, han är nog den bästa brodern man kan ha. Vi kan alltid ha så kul ihop, det känns jätte tomt att han har flyttat ifrån för jag vet att när jag behöver hjälp så finns han där vid min sida. Han tröstar mig när jag gråter (om det inte är hans fel då ;) ) och man kan prata med honom om allt, även ifall man inte säger lika mycket då ;) haha! Ne men Calle är världens underbaraste storebrorsa.. även om han kan vara jobbig ibland, men alla syskon bråkar liksom. Jag har alltså världens underbaraste familj, och utan dom vore jag INGENTING! De har stöttat mig från när jag va en bebis till nu, de känns mig bäst och kommer alltid att göra det! De vet mina motgångar och framgångar. DE VET ALLTING! och jag är så glad för det.

vännerna!











först vill jag säga, JAG KOMMER ALDRIG KUNNA FÅ MED ALLA PÅ BILDERNA! för ni är så sjuuukt många! Men jag älskar er såååååhäääär mycket! Asså ni betyder typ allt för mig! utan er skulle jag inte vara den jag var idag, jag skulle inte ha så sjukt kul som jag ahr det nu! INGET kommer någonsin kunna förklara hur mycket jag tycker om er för ni är typ.... BÄST! :') det finns inte en sekund när jag inte är svinglad när jag är med er, ni får en att må så bra.. även om man har en skitdag så blir den skitdagen en VÄRSTA BRA DAG för att ni kom in i bilden. Åh, ni anar inte hur mycket ni påverkar mig och hur mycket jag tycker om er. Kommer aldrig kunna säga det nog. ALLA från alla ställen och håll o kanter, ni är underbara! Utan er.. ingen mig! så är det bara! Jag älskar er! ♥

sist men inte minst... SJÄLVKLART

carl joachim tomas andersson ♥







många säger att jag är lyckligt lottad att jag har fått honom, att jag borde vara världens lyckligaste människa och att jag ska hålla fast vid honom... jag håller med! jag undrar jätte ofta hur han kunde falla för mig..! Men jag är så sjuukt glad över att han gjorde det. Och han betyder så otroligt mycket för mig! jag älskar verkligen honom, det kunde jag nästan säga direkt. Han är en del av mig, han är.... i mig! Jag skiter fullständigt i vad folk säger om vårat förhållande längre, jag skiter i att alla fjortisar springer efter honom... för han är MIN bara MIN och jag skiter i att Einar kallar mig fjortis för att jag skriver om honom på bloggen ;) haha! 
Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket han betyder för mig. Han har ändrat mig, jag känner mig mycket säkrare i mig själv sen jag fick honom.. jag bryr mig inte om hur jag ser ut för jag vet att han älskar mig för den jag är och inte för någon jag försöker att vara. Han är min, bara min. Världens finaste, ssnyggaste, vackraste, underbaraste och bästa pojkvännen ever. Jag älskar dig! ♥

sen finns det ju kanske mycket annat. Men dessa är toppen! Jesus, vännerna, familjen och världens finaste Chimmelichimm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0