Dag 1 - Den bästa dagen på året

åh! Asså den bästa dagen på DETTA året vet jag inte faktiskt.. jag vet inte direkt om den har kommit än.. det är ju ändå bara februari!

men bästa dagen förra året, ja vad ska jag säga...

31/7, när annars? ;)

ingen kommer någonsin kunna förstå hur otroligt mycket den dagen betyder för mig. Vi satt där och så bara allting hände. Jag kommer ihåg varenda detalj, hur mycket jag skakade när jag träffade honom. Hur mycket det pirrade i magen när jag kollade på honom och hur många slag mitt hjärta slog. Det va allt. Allting kretsade kring honom. JOACHIM ANDERSSON! Min andra halva! Han är en del av mig som aldrig någonsin kommer att försvinna. Den dagen kommer jag ALDRIG glömma! Jag skiter fullständigt i att jag träffade Daniel dagen innan och det va bästa dagen med honom, jag skiter fullständigt i allt bra som hade hänt, för ALLT kretsade kring Jocke. Och ALLDRIG har jag känt såhär för någon innan. 31 juli 2011 kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. ALLTID. Jag fick the man of my life o mitt liv och jag ångrar det ALDRIG. He's the one and only. Jag kommer ALLTID att älska honom <3



Kommentarer
Postat av: Rasha

Ni är så söta ihop !

2012-02-05 @ 23:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0