Kinna i helgen

hej hej, hallå!


förlåt för att jag inte bloggat på sista tiden men har haft så otroligt mycket just nu och jag har verkligen inte orkat. I helgen var jag i alla fall hemma i Kinna. Var nästan bara i vårt hus och vände eftersom jag hade bestämt mig för att gå på KU den kvällen, vilket jag gjorde rätt i. Det va otroligt mysig att träffa de få som va där igen och jag känner mig fortfarande hemma på KU, vilket jag vill göra. Vi gjorde en lek som jag förlorade hela tiden på, men jag kämde och fick till och med ett fint brännmärke på foten (där sockan sitter, på kanten precis. AJ) men jag brydde mig inte så mycket, jag log så stort jag kunde, och det va länge sen jag gjorde det hemma i Kinna. Jag åkte hem rätt tidigt den kvällen eftersom jag skulle skriva tenta på lördagmorgonen. Denna tentan va dubbelt så svår och jag orkade verkligen inte.. men jaja, jag kämpade mig igenom den och sedan stack jag och familjen (inklusive Jocke) till Skara för att vi skulle på Hannas 6 års kalas. Med en sjuk Wictor och en 'lilla tonåren' hanna så blev det rätt galet, men det va gött ändå. Sedan när vi kom hem igen sov jag hemma hos Joachim och senare så åkte jag tillbaka hem till Göteborg (hem och hem.. vad är mitt hem? haha) och ja, nu sitter jag här. 

Jag ska ge respons på en novell som jag inte fått än och det ser otroligt ljust ut... haha. Någon gång får jag väl den. 

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0