ja, en underbar helg!

hej hej! 


Tänkte bara säga vad jag gjort dessa dagar! haha. I fredags efter skolan så åkte jag hem till Kinna. Efter det så åkte jag till Kinna KU eftersom det va avslutningen och det va roligt att träffa alla igen. :) Senare åkte jag hem till Joachim, sov där och på lördagen åkte vi in till Göteborg, julhandlade och sånt. Sen åkte vi hem och hade det gossigt i min lägenhet, åt, kollade på film och sånt. I söndags så åkte jag och joachim in till stan igen eftersom vi glömde köpa en grej ;) och så köpte vi den och gick runt ett tag och sedan åkte han tyvärr hem... 

igår så kom Felicia över hit och kollade på min lägenhet och sen åkte vi in till stan för att köpa nyårsklänning och en julklapp. Gick runt ett tag i olika affärer och hittade tillslut en klänning från HM för 100 spänn, galet! men den köpet jag iaf. :) 

Sen på kvällen började jag må jätte illa, gick och la mig och vaknade inatt av att jag behövde spy.. och det gjorde jag. Sen i morse så skulle jag simma med mina kära vänner men låg och kallsvettades så jag skippade det, skippade skolan och nu är jag hemma idag.. mår faktiskt rätt bra nu, blir nog skola imorgon ändå.. samt förmodliegn jul på liseberg med mina underbara tjejer, och kanske några till! .:) (nej jag har inte magsjuka eller något, tror bara det va tillfälligt, kanske ätit något konstigt) 

Men nu ska jag ta och städa upp alla mina tidningar som ligger utspridda på golvet. HAHA!  

Puss och kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0