götelabörget!

HEJ BLOGGÄÄÄN! :D hahahah! 

ne men tjenare. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra för att bli bättre på att uppdatera. Vad är intressant att läsa om liksom? skall jag göra såna där trevliga listor igen ? nä men jag äger ju på att svara på dem.. --> not. 

Nä men idag åkte jag och joachim in till Göteborg och så galnade vi oss runt där och försökte att inte bli nedtrampade pga. mellandagsrean. Vi åt lite mat osv och sen åkte vi hem till mig i min lägenhet och hämtade grejer som jag va tvungen att ha glömt hemma liksom... sen åkte vi in till stan igen, åt osv och sen åkte hem till Kinna igen. KAOS, men sånt är livet. 

I övermorgon är det LÄGER! *gladtjej.se* och jag tänkte vara lika awesome som alla andra år och ha det superkul. JA. 

Så nu hade jag tänkt att sova. 

puss o kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0