jag har tråkigt så jag gör detta för eran skull!

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - nej de är jag inte, :') ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - eller ska jag gå förbi en gång till? 
Hur många har du varit kär i? – well, innan skulle ja skriva "typ 3" fast nu vet jag vad kär är .. hihi så.. 1, o de är jocke<3
Är du kär just nu? - om jag är :)

- 11 frågor om dig själv
Fullständigt namn? – Anna Maria Ericsson
När fyller du år – 19 oktober, 18 år iår, man ba "yeeaaah!"
Några piercingar? – jag är fin utan de :') 
Vad har du på dig just nu? – det vill ni allt veta va? ;) ne okej. Morgonrock.. HE HE
Vilken årstid är bäst? – Sommar, Sommar, Sommaaaar! <3
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - haha, sova o vakna upp brevid någon man älskar ♥
Vad tycker du mest om hos dig själv? - hm, min humor. DEN ÄR SÄMST! hihi
Vad är du bra på? - musik? kanske? :o ;) HEHE
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - hehe tillsammans .. :$
Isåfall, vem? - hehe jocke såklart. Aldrig sovit sovit men nästan sovit.. HEHE xD
När hade du senast sex? - intresseklubben antecknar!

- 5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Felicia ♥
Vem är den roligaste av dina vänner? - jag har bara roliga vänner hihih
Vem är snyggast av dina vänner? - JOCKE!!!! ♥
Vem är mest partyprisse? - haha jag har några stycken.. ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - jag gillar att ha filmkväll med alla mina vänner :D

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Calle tror ja (A)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja det har jag :)
Vem är farligast i din familj? - CALLE!! lätt val!
Vem ser roligast ut i din familj? - HHAHAHAhAHA, ja precis
Vem är coolast? – jag, vem annars?
Har ni något husdjur? – Calle! typ hihi
Mest gemensamt med? – hahah Calle tyyyp!
Underhållningen? - jag såklart! vad vore familjen Ericsson utan mig  ? ;)
Roligaste kvällen med familjen? - någon i Italien antar jag, när inte calle va med ;pPPppPp
vilka består din familj utav? - Mammi, pappi o CallePlutt!

- 7 frågor om idag
Vad har du gjort? – typ vaknat, snackat med mamma i telefon o funderat på att äta frukost (kom fram till att jag absolut inte orkar!)
Vad ska du göra? – gå till skolan, pröva studenmössa maybe o sen åka till gbg med klassen (JIHAA)
Har du gjort något dåligt idag? - vaknat ? hahahahah
Har du duschat idag? - nej gjorde de igår! :')
Är du trött nu? - MEN JA!! hehe
Går du i skolan? - haha neduvet.
Har du varit i skolan idag? - NEJ jag vaknade precis.. för 2 h sen.. xD (MEN PALLA GÅ PÅ FISHE, NEJ :( )

- ANNAT
Hur mår du just nu? – TRÖTTIS!
Har du piercat dig? - asså, nej fortfarande. RÄKNAS ÖRONEN FÖRESTEN? isf ja. :)
Är du hungrig nu? – SJUKT HUNGRIG!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg, bdb o twitter hehehe

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mammut HIHI!
Vem ringde du senast? - Mammut med hehe
Vem sms:a till dig senast? - Felicia ^^
Vem sms:a du till senast? - .. felicia ♥

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - när hon kom in i mitt rum o sa att ja skulle vakna. VET INTE HUR MKE KLOCKAN VA
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – sen han kolla in i mitt rum o sa "hej!" HAHA vet inte när? jag sov! :')

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nooo! nevaaah! ba glömma den perioden :')
Har du sminkat dig idag? - nej! :)
Har du bra självförtroende? - inte för bra o inte för dåligt. MITTIMELLAN!

-MUSIK
lyssnar du på musik just nu? - NEJ! men jag sjunger, jätte fint!
Vilket är ditt favoritband/artist? - TROR DE FLESTA VET ATT DET ÄR RÄTT MÅNGA!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - nej du vet, jag lever på linnen<3
Har du fler än 3 jeans? - haha, jaaa! :D
Har du fler än 5 tröjor ? - meh ja :)

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - yes, när jag årkar!
Använder du wax? - HAHA pallelipalla?
Använder du ögonskugga? - haha nesh!
Använder du kajal? - ibland när jag orkar sminka mig, o de är inte åfta ;)
Använder du hårspray? - haha, noshit! kanske på uppvisningar :')
Använder du volymspray? - näjnäj!
Använder du mousse? - det där geggiga vita? NEJ!
Använder du deodorant? – HAHA neduvet, luktar svett<3 .. klart jag gör!
Använder du skinspray? - VAD Ä DE?
Använder du parfym? - haha, ja. när jag kommer ihåg att ta den :$
Använder du läppglans/läppstift? - hahah skitfult på mig
Använder du brunkräm? - noepp!
Använder du rouge? – gjorde ett tag, men orkar inte mer. xD
Uppsatt hår eller utsläppt? – utsläppt!!
Plattar/lockar du håret varje dag? - men ofta jag skulle orka det. orkar inte ens sminka mig! xD
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – KLART JAG GÖR DET? gör inte alla de.. ? :o

- KÄRLEK
Är du kär just nu? – yesbox! 
Har du kysst någon idag? - tyvärr inte :(
Har du ett förhållande? - hihi ja. Min lilla Jocke<3
Är du romantisk? – KLART JAG ÄR, eller? hahaha
Har du snott en kompis pojk/flickvän? - nej, varför skulle ja? 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – med Jocke ♥
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - HAHA räknas typ dagis? :')
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – 17 o 18 tror ja.. eller 18 o 19.. nåt sånt iaf!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – KLART jag vill ha calles flickvän.. ELLER INTE!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – hehe.. näj faktiskt inte.. :$ fast jag är jättekär i honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0