sjuk, man ba ":("

godmorgon! Jag stannade hemma från skolan idag. Vilket är rätt tråkigt för skulle ha min första gitarrlektion idag. Men jag kan inte hjälpa att jag är otroligt förkyld! Det är verkligen en typisk förkylning, skitsnuvig, hostar, nyser, täpt i nästan OCH bröstet o ja typ lite sådär febrig. ÄLSKAR DET <333 eller inte.

det som suger ännu mer är att det är en körteorilektion idag. Om jag inte går på den måste jag vänta till 18 oktober o ja fyller år 19, är det värt? NEJ! typ hej sjuk på körlektionen <3 haha... ja vill inte missa den.. Sen att man missar en myskväll med världens bästa tjejer suger ju väldigt hårt :( 

aja... slutsats: DET SUGER ATT VARA SJUK!

nu vill jag kolla på Never say Never så kanske ja blir lite mer happpyyyyy! 
det jobbiga är att Calle har den på sitt rum o han typ sover? TROR JAG
(ja han har kollat på den, fina bror<3 hahha!)

FRUKOST (det jag får i mig) och film va det ju. Sålänge kan jag ju dela med mig lite av elektropop? kände mig smart nu när jag länkade vid namnet ;) hahaha! 

HEJDÅ! 


saknar finaste Weise, 8 januari senast....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0