inga ord.. men jag tycker om er!

så sjukt underbar dag! Ska försöka skriva någon gång om dagen men det är svårt. Jag vet inte om ni ens kan tänka tanken om 1 h med bara Geir, snack om allt o alla och bara chilla! Sen bli presenterad för Robert Wells som har varit ens förebild ett bra tag. Va stum där, vågade inte ens säga det. underbar dag. Underbar konsert. Underbara människor. BÄST ♥





hahaha, när jag va hemma så chattade jag med Daniel ett tag och så helt plötsligt länkar han denna till mig. haha! Det va lite smått kul. Du är sjukt underbar min käreste bror. Puss på dig! ♥


Kommentarer
Postat av: malin'

hahahah asså galen pöjk daniel är ;)

2011-09-26 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0