I'll forever keeping my angel... ♥

dagens vill ha: mer tid med världens bästa pöööjk!
dagens klädsel: Uppvikta blåa jeans, vitt linne o rosa-vit t-shirt-skjorta! :)
dagens smink: haha, hade lust för att sminka mig idaaag så det blev mascara, kaial o fondation på finnarna :'$
dagens frisyr: fult och hängande, as usual! ;)
dagens händelse: haha, hemvägen va iaf dagens BÄSTA händelse ;)
dagens låt: Match Made In Heaven - Mohombi
dagens planer: hahahah typ sova next?
dagens roligaste: att träffa konfirmandgruppen igen! Fast dom va väldigt tjatiga :')
dagens favorit: Världens bästa pojke är alltid dagens favorit ;)
dagens köp: ehm.. en macka i café tror jag :') 
dagens kram: Haha, jag har kramat många idag. Men den bästa gav ju såklart världens... ja ni fattar!
dagens godis: hihi det ur min godispåse *kollar mot trappan ner*
dagens humör: trött och sjukt flummig!
dagens ord: jag vill iiiiinteeeeee!! (heehehehehehe)


vrångö! Bild från Hanna


vrångö! Bild från Hanna


vrångö! Bild från Hanna


vrångö! Bild från Hanna


vrångö! Bild från Hanna
(HAHAHAHAAHAHHAHAHA vet inte vad jag gör alltså? jag dör.
Jag visar min rätta sida, VAMPYR *visar huggtänderna*)

GODNATT nu ska jag lägga mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0